søndag 30. januar 2011

4-ukers oppsummering


Ny dag med blandingstrening i dag.
Først en skitur på jordene i Fenstad, staking og dobbelttak til sesongpers på 9-kilometer'n (39:15). Fint vær, faste spor og ganske lett tur. Deretter 30 min styrketrening (mageprogrammet) og 1.15 på sykkel'n. Denne uka har jeg økt intensiteten på det meste av treninga, og etter dagens trening og badstu var jeg ganske sløv og sliten - og halvsov gjennom finalen i håndball-VM.

Ovenfor har jeg oppsummert de fire siste treningsukene og sammenlignet med fjoråret. I fjor var det hovedsaklig skigåing i denne perioden, mens det i år har vært mest sykling (styrketreninga er naturligvis med i tids-summeringen). Gjennomsnitt for januar de fem årene før (2005-2009) var 300 km løping og 120 km skigåing, og det er mixen jeg gjerne vil tilbake til. 

Ingen kommentarer: