torsdag 7. april 2011

Siste trening på hvor lenge?

Torsdag kveld kl 23:40 gikk jeg av trimsykkelen i treningsrommet, og etter badstu og dusj er det mindre enn 9 timer til Odd Arne Daljord skal skjære i meg for tredje gang på et drøyt halvår. Hvor lenge blir det til neste treningsøkt? ...og enda mer interessant; hvor lenge blir det til neste løpetur?

Litt mer vet jeg vel etter inngrepet - og uansett skal jeg vel ikke kjede meg. Det har hopet seg opp med idrettsrelaterte oppgaver som jeg nå må ta tak i, f.eks, uttak til VM Terrengultra 9.juli og klargjøring av innbydelse og påmeldingsløsning til Romerike 6-timers / NM Ultra 20.august.

Denne ukas trening stopper garantert med de 5 timene jeg har syklet på ukas fire første dager. I går ble det faktisk to korte økter; før og etter "Festforestilling" i Lillestrøm Kultursenter sammen med madammen og 500 andre. Nå blir det treningspause i xx dager !

FESTFORESTILLING:
Javisst var det en fin fest i Lillestrøm Kultursenter, halvannen time hvor vi først fikk oppleve noen unge lokale talenter; Anna Sælen og Marcus Løvdal sang og spilte gitar, John Chen fra Lørenskog er allerede kjendis på piano, Reidun Sæther så jeg nylig i "We Will Rock You" som Killer Queen og Bye & Rønning vet jo alle hvem er - og de er ikke akkurat kjedelige. Stella avsluttet så det hele med å engasjere hele salen både fysisk og musikalsk.

Se også rb.no: Stjernetreff for full sal

Ingen kommentarer: