fredag 1. oktober 2010

Ladet batteriene med Buddy Holly


Tre dager uten trening på grunn av kortisonsprøyte ble avsluttet med "The Buddy Holly Musical" på Folketeateret i Oslo. Wow.... det var så bra og gammeln ble så gira - at hjemme igjen måtte jeg avreagere med en halvtime på trimsykkelen. Peggy Sue, Heartbeat, O'Boy og andre klassikere kommer uansett til å ta mye av nattesøvnen fra meg... de surrer rundt i skallen hele tiden. Musikken er legedarisk, men jeg var også imponert over de norske artistene med Heine Totland i spissen og også den gale Romerikingen Trond Fausa Ausvåg fra Fetsund.

Isabella
I tillegg til forestillingen fikk jeg nesten nærkontakt med en av mine få TV-favoritter. Jeg ser lite på TV, men Isabella med den sensuelle stemmen har jeg veldig sans for. Når hun har presentert været må jeg etterpå spørre kona om hvordan været blir. I kveld presset hun seg forbi og fram til et sete 4-5 plasser bortenfor meg. Nå skal hun jo slutte som værdame... så da får jeg kanskje med meg hvordan været blir heretter. 

På'n igjen i morra... skade- og smertefri??
I morgen blir det spennende om jeg merker noe til betennelsen i magemuskulaturen... satser på en halvlang terrengtur antagelig i en 13-kilometersrunde i Fenstadmarka. Søndag dobler jeg lengden, men det er kanskje først midt i neste uke jeg får svar på om jeg er bra; da skal jeg løpe noen turer på asfalt.

Planer er lagt...
Og optimistisk som alltid har jeg planlagt masse spennede den nærmeste tiden framover.... med Fredrikstadmarka Rundt, Hytteplanmila og Fredrikstad Maraton som de neste tre konkurransene - uten andre ambisjoner om at de er et innslag i treninga. Snart er jeg i gang igjen med fellertreninger fra Oppsal med mine gode venner Stein Frode og Ragnar også.... det er et år siden sist !

Ingen kommentarer: