onsdag 27. oktober 2010

Litt stusselig...

Etter noen dager med skistrikk har jeg da tatt steget videre til trimsykkelen. En time hver av de fire siste kveldene, to av dem med intervalltråkking. Men, det er litt stusselig....

Med stor misunnelse leser jeg blogger og Facebook-oppdateringer til mange av løpervennene mine. De løper 20 km, 30 km, 40 km..... i flott vær og flott natur... og så sitter jeg i et kjellerrom på 12 kvadratmeter, med bare 2.20 under taket, og trår og trår uten å komme hverken til døra eller ut i det fine høstværet.

Bildet er fra bloggen til min venn UltraFrykholm som tok bildet på mandagens 21,4 km før frokost... det er klart man vil UT å løpe når man ser slike bilder.

Neida, jeg er ikke så veldig misunnelig. Derimot er det stor inspirasjon å hente fra de andres beskrivelser.... Her gjelder det å gjøre det beste ut av situasjonen, ta vare på det som er mulig av en fra før dårlig form, og telle ned dagene til jeg kan begynne å løpe igjen. Jeg vil gjette på at tallet nå er 16... altså at jeg håper å løpe igjen fra lørdag 13.november.

Når det gjelder syklinga er jeg ikke så veldig fornøyd med magnetsykkelen jeg kjøpte i sommer. Det ligger nok an til et snarlig bytte til en skikkelig spinningsykkel eller rulle. Inntil da får jeg glede meg over framgangen som gjør at jeg nå sykler på større belastning (lik fart, mer watt) enn før operasjonen.

Ingen kommentarer: