søndag 26. august 2012

NUC-løypa siste 46 km oppdatert

Det har vært en travel uke, men nå er bloggen fra forrige søndags tur i traseen til Nordmarka Ultra Challenge oppdatert: http://krampegammeln.blogspot.no/2012/08/jaggu-var-det-tungt-de-siste-5-timene.html

NYTT KOMPAKTKAMERA ER BESTILT
TESTVINNEREN FRA LUMIX

Etter turen sist søndag må jeg også investere i nytt kompaktkamera. Etter turen la jeg min gamle "Finepix Z" på biltaket - og der lå den til vi var 300 meter nedenfor parkeringsplassen på Skar. Da hilste den på asfalten - og displayet er permanent ute av funksjon. Selv om kameraet virker er det litt vrient å ta bilder uten å se noe i displayet. Nytt kamera er bestilt i dag hos netonnet.no.

Treningsmessig har det vært en ikke-uke:
30 min sykling mandag, tirsdag, onsdag og 30 min jogging på mølle torsdag. Det har vært travle dager med forberedelser til Xerox kick-off på Oscarsborg, og fredag og lørdag gikk med til denne kick-offen og deretter 50-årslaget til Stein Frode i går.

Nå straks skal jeg ut på en to-timerstur i Fenstadterrenget, det retter jo opp inntrykket litt.

HER ER JEG I SVING PÅ KICK-OFF
 
NÅR JEG ER INVOLVERT I REGIEN BLIR DET SELVSAGT OGSÅ TUR I TERRENGET PÅ DELTAGERNE... HER EN AV GRUPPENE I EI BUKT NORD PÅ NORDRE KAHOLMEN
 
JUBILANTEN. ETTER NOEN ÅR MED NORSEMAN-SATSING PÅ STEIN OG SKADER PÅ MEG ER DET HÅP OM FINE TRENINGSTURER SAMMEN IGJEN UTOVER HØSTEN OG VINTEREN...
 
DET VAR EN FLOTT SAMMENKOMST OG FLOTT KVELDSVÆR - SLIK DET SKAL VÆRE PÅ HAGEFEST.
95 bilder fra festen:
Stein Frodes 50årslag

Ingen kommentarer: