tirsdag 22. mai 2012

Litt trening og mye planer


I dag fikk jeg en fin times joggetur i skikkelig sommervær. Sammen med Lilo ble det 8,01 km (124 høydemeter) i Egilrunden, terrengrunden der jeg fantaserer om å arrangere 100 miles løp om noen år.

Det er en fin treningsrunde,  passelig med kupering (2.500 meter på 100 miles) og ikke for mange våte partier - men vil det bli for kjedelig å løpe inntil 20 ganger i samme runde?? Jeg grubler og ser meg rundt etter alternative runde eller variasjon med flere ulike runder.


Det har blitt lite trening de siste travle dagene, men det ble litt jogg på mølla både i går og dagen før. Det var først på en litt lenger tur i dag jeg merket antydning til lyskesmerter. Framover skal jeg ta meg noen turer i Nordmarka for å se på traséen til Nordmarka Ultra Challenge. Jeg har delt opp løypa i fire deler (15, 20, 35 og 15 km) som jeg skal jogge gjennom for å se om det er realistisk å fullføre i september innenfor makstiden - selv om jeg ikke er mer løpbar da enn nå.

Kristins Runde snart fullt
Det nærmer seg også Kristins Runde, og med flere nye påmeldinger i dag er bare 6 av 60 startplasser ledig. Jeg regner med at det er "fullt" innen jeg kommer tilbake fra London om tre dager. Langtidsvarselet er veldig positivt for de neste to ukene, håper det holder seg til KR 9.juni!

LES MER OM KRISTINS RUNDE PÅ HJEMMESIDEN

3 dager i London med Ole
I morgen tidlig reiser Ole og jeg til London, der vi torsdag er invitert på "Top Gear Track Day" som Ole vant i  en "TomTom"-konkurranse. Det blir nok heftig.... og vi er veldig spent på hvilke biler vi får kjøre. Dermed tre dager total treningsfri, det skal jeg vel tåle.


Reportasjedag på Jessheim
Sist helg var det stafett-NM og UKI-karusell på Jessheim friidrettsstadion. Selv i duskregn ble det en hyggelig lørdag blant raske NM-deltagere så vel som deltagere i barnekarusell, ungkarusell og UKI-karusell. På bildet ovenfor ser vi Ull/Kisa's unge lag som vant sølv i Senior NM 4x1500 m. 



Det var mye folk på tribunen under NM-arrangementet. 

Bildet nedenfor er fra UKI-karusellens barneløp.


Ingen kommentarer: