lørdag 12. november 2011

Så er det håp likevel...

Det var et stort felt i dagens vinterkarusell, der jeg gjerne skulle vært med. Kanskje neste gang? Lars-Ove som tok teten fra start er sønn til Ove Thoresen som var  en av de jeg konkurrerte mest med i vinterkarusellen på 80-tallet.

Deppa i går...
Jeg var kanskje litt rask med å deppe etter torsdagens trening... grinebiterhumøret druknet jeg i jobb til langt over midnatt i går. Deltagelse i Vinterkarusellen i dag ble droppet, der nøyde jeg meg med å ta bilder til kondis.no og prate med de som er så heldige at de får løpt. Mer enn middels skeptisk tok jeg deretter fatt på dagens trening - men det ble en av de fineste treningsøktene mine på lang tid.

Nytt håp i dag !
Halvtimen på mølla gikk nesten uten plager i bekkenområdet, jeg hadde bare lyst til å løpe og løpe og løpe - men behersket meg og stoppet etter de planlagte 30 minuttene. Styrketreninga etterpå der 7 av øvelsene er med fitnessball var også en opptur der jeg for første gang fikk en klønete kropp til å samarbeide med ballen. Time nummer to var på racer'n (rulle) der gearene var lettere enn noengang. Så da er det kanskje håp likevel !(?)

Simen til topps i 
Vinterkarusellen
Det var artig at min unge venn fra Raumar Orientering, Simen Rustad, vant Vinterkarusellen i dag. At han også er blitt tent på å løpe flere ultraløp etter seieren i NUC tidligere i høst er jo også interessant. Vi var jo begge "långa natten" løpere i 10-mila, men der holdt han noen nivåer høyere enn meg.

Klubben i mitt hjerte
Oppfordringen til å stemme på klubben i mitt hjerte fant jeg på Dagbladet.no i dag, og valget var lett:

Ingen kommentarer: