onsdag 9. mars 2011

Naprapaten får utfordringen

Lege og fysioterapeut på NIMI har vurdert magesmertene mine og rekvirert treningsprogram både en og to ganger. Jeg har gjennomført mine øvelser med og uten fitnessball - og merker framgang på flere muskelgrupper. Men magen er hverken bedre eller verre.

Tidligere har jeg gått til naprapat Didrik med nær sagt alle mulige plager - og det har alltid gitt gode resultater. Nå får han utfordringen også med magesmertene mine - og første timen var i går. Han supplerte styrketreningsopplegget mitt med flere øvelser og vil i tillegg utføre en del behandling. I går ble det dermed både "smertefull" behandling hos Didrik på Majorstua, og styrketrening hjemme på kveldstid.

Didrik (Hermansen) løper sjøl, og bildet av Elverumsgutten er tatt på Jessheim Vintermaraton 2008 der han ble nummer 5 på ca 2.54.  I fjor løp han Oslo Maraton på 2.49 og litt tidligere på året imponerte han med 5.plass i Rallarvegsløpet (81km).

Inntil videre sykler jeg og sykler jeg og sykler jeg, men til helgen blir det vel også en lang skitur. Løping er en foreløpig drøm, og ultraløpskonkurranser en fjernere drøm. Jeg har likevel tanker om å løpe så lenge det går på Nattmaraton 18.mars...

STYREMØTE PÅ VILLA PARADISO:


I dag hadde vi styremøte i Romerike Ultraløperklubb. Det var et hyggelig møte med Frants, Ellen og Marit på Villa Paradiso på Grünerløkka. Et trivelig spisested jeg mer enn gjerne anbefaler til andre.

Ingen kommentarer: