fredag 18. mars 2011

De samme kostene

Onsdag hadde vi årsmøte i Romerike Ultraløperklubb, klubben som nå har rukket å fylle 2 år. Alle med verv i klubben tok gjenvalg, dvs at styret fortsetter med de samme kostene; Frants, Marit og Ellen i tillegg til meg som leder. Vi fikk et pent overskudd i 2010 som etter hvert kommer medlemmene til gode, og den sportslige aktiviteten var stor. Alle våre medlemmer er aktive, og nesten alle løp ultraløp i 2010.  21 av 28 medlemmer løp til sammen 97 ultraløp.

Styret i Romerike Ultraløperklubb 2011

I tillegg til egen trening og konkurranseaktivitet er det de to løpene våre som engasjerer oss mest; Kristins Runde og Romerike 6-timers. KR skal i år arrangeres fra Tverrsjøstallen ovenfor Jevnaker 25.juni, mens Romerike 6-timers - som også er NM Ultraløp 2011 - arrangeres fra Fedrelandet i Fetsund 20.august.

Link til våre midlertidige hjemmesider:

Blir det ultraløping på meg i år?
På de 6 første "ultraårene" 2005-2010 startet jeg i 32 ultraløp og fullførte 25. I 2009 startet jeg i hele 11 løp og fullførte 9 - i tillegg til mange lange ultrastunt på trening, det ble nok i overkant mye og starten på hælproblemene. Jeg må nok være mer selektiv når jeg er klar for konkurranser igjen... og forhåpentligvis blir det ultraløping igjen på ettersommeren (?).


Tirsdag hadde jeg ny time hos naprapaten. Jeg fikk flere styrkeøvelser å jobbe med - og det er ikke tvil om at jeg nå er sterkere i core muskulaturen selv om det ennå er mye å jobbe med. I kveld skal jeg ta de første løpeskrittene siden 15.februar... da er jeg spent på når (ikke om) magesmertene inntreffer og hvor vondt det blir. Hælen har fått hvilt seg mye og er bedre, men helt smertefritt blir vel ikke det heller...

2 kommentarer:

LL sa...

Grattis till 2 år och verkligen imponerande facit av er medlemmar! Bra joggat! Hoppas att 2011 blir ett lika framgångsrikt år för klubben!

Gammel'n sa...

Takk, Laila. Synd det er så langt til Borlänge... hvis ikke hadde jo du og Krister vært med oss (?).