søndag 30. oktober 2011

Forkjølelse - ingen trening - ryddeuke

Jeg har vært forkjølet hele uka, og bortsett fra noen 10-minuttere på mølla i starten av uka har det vært treningsfri.

Det igjen har frigjort tid til andre utestående oppgaver - og i løpet av uka ble jeg ferdig med den nye hjemmesiden til klubben. Det er alltid vanskelig å sette av den tiden som trengs til å implementere nye ting - men når det først er på plass er det lett å vedlikeholde. Slik er det med så mye...

Link: NY HJEMMESIDE ROMERIKE ULTRALØPERKLUBB 

Klargjøring av sidene med alle undersidene til bl.a. Kristins Runde og Romerike 6-timers har tatt ca 40 timer. Ingen voldsom tidsbruk, men det er jo på toppen av jobb, familie og alt mulig annet. Da er det greit å være forkjølet og ha treningsfri en periode.

Lørenskog Halvmaraton

I går var jeg på barndommens trakter for å dekke Lørenskog Halvmaraton og Vinterkarusellstarten fra Fjellsrud skole. Som alltid på slike "oppdrag" var det hyggelig å prate med masse løpsvenner.

Kvelden i går og mye av dagen i dag gikk med til å legge ut en stor bildereportasje:

Link: Christina Bus Holth og André Hammerø Løseth vant Lørenskog halvmaraton

På bildet ovenfor ser vi Christina - som vant kvinneklassen - i det hun får drikkeflasken sin av Nicolas. Nedenfor har jeg foreviget Gunnar, som jogget seg rundt halvmaraton - som oppvarming før nært forestående ultraeventyr i Nepal. På det siste bildet er broder'n i innspurten på kortvarianten over 5 km, det var jo der jeg selv hadde planlagt å jogge med. Nå får jeg i stedet sikte meg inn mot det andre løpet i Vinterkarusellen, 5 kilometer på Sørum om to uker.

Jeg testet en halvautomatisk innstilling på fotoapparatet i går, og er godt fornøyd med resultatet. Alle bildene jeg la ut på kondis.no er helt uredigert med unntak for noe beskjæring. Noen ganger (som oftest?)  er det enkleste det beste.

Ingen kommentarer: