søndag 12. juni 2011

Årets første tur i Fenstadmarka

Bildet er tatt fra gapahuken på østsiden av Ellingsjøen.

Endelig var det klart for årets første tur i Fenstadmarka, men det ble bare rask gange og ingen jogging. Etter forrige helgs tur i Nordmarka trodde jeg kanskje jeg skulle kunne småjogge litt i enkelte partier i dag, men neida. Jeg fikk en fin tur rundt Ellingsjøen, og det er interessant at "gåfarten" bare var 50% saktere enn joggefarten, 45 minutter i stedet for 30 minutter - men det var skuffende ikke å få jogget overhodet.
Jeg merket noe irritasjon i magen selv ved rask gange i terrenget, og ved et par spede forsøk på jogge ble smertene mer intense. Jeg skal til NIMI igjen førskommende tirsdag, og vil nok en gang stresse at jeg bare har smerter i magen (bekkenområdet) - og at jeg mer og mer tviler på lysketeorien. Haugevis av styrketreningsøkter før/etter operasjonen har ikke forandret på symptomene overhodet.

KONFIRMASJON
I dag var det konfirmasjon for yngste barnebarnet, Martin, i Vestmarka kirke. Selskapet var på Ingelsrud gård (speidersenter) der de bodde i mange år - og hvor pappa Roy fortsatt bor.

Fra Tone's tale til Martin.

Ingen kommentarer: