søndag 29. april 2012

Lilo, min nye faste joggepartner


Jeg kan ikke løpe, jeg kan ikke jogge fort, men jeg kan jogge sakte - sånn ca annenhver dag. Det er et tempo som i utgangspunktet ikke egner seg for trening med andre, men det er altså her Lilo kommer inn i bildet. Ole (junior altså) og Lilo bor her i huset for tiden, og da kan jeg låne Lilo som løpekamerat på turene mine i Fenstadmarka. Hvem som har mest glede av det er ikke godt å så.... antagelig begge!

Det er så mye hyggeligere å trene sammen med noen enn å trene alene. Bildene og filmen nedenfor er fra turen vår på lørdag. Det blir ny tur i morgen... og om tre dager.... og om fem dager.





Ringerike Ultrafestival

Senere lørdag var jeg på Helgelandsmoen for å ta bilder på Ringerike Ultrafestival. Det ble som alltid mange fine timer sammen med gode ultravenner. Det var flott vær og 84 deltagere, det burde vært 85. Etter premieutdeling og hjemreise gikk mye av natta med til å redigere bilder og legge ut nyhet og bilder på kondis.no 

Klubbens egen Cecilie vant 12-timers for kvinner... hun satt på hjem til Lørenskog, der vi nesten var naboer på Rasta for 25 år siden.

Våre nye beachflagg debuterte på Ringerike Ultrafestival

Ingen kommentarer: