søndag 4. oktober 2009

Kick-Master Ultra Maraton II, arrangør og ikke deltager

Egenproduserte startnumre i plastpapir.

Lørdag arrangerte jeg sammen med Tom-Rune Bertelsen (Kick-Master) og medhjelperne Per Lind og Erik Nossum "Kick Master Ultra Maraton II", et 50,6 kilometer langt ultraløp i elvebyen Drammen. Det er bare nesten korrekt at jeg ikke var deltager, siden jeg sammen med Erik og Tom-Rune løp arrangørløpet allerede 30.juli.

Per, meg, Erik, Tom-Rune

Med deltagerbegrensning (30) får du god tid til å kommunisere med samtlige løperne underveis. Det skulle løpes 12 runder a 4,22 kilometer - distansen er tilpasset maratonpassering etter 10 runder. De jeg ikke kjente godt fra før ble jeg bedre kjent med nå. Det er i det hele tatt en veldig fin stemning på alle ultraløp - og 50 kiloemeteren i Drammen (i 5 varmegrader og regn) var slik sett ikke noe unntak.

Det var kaldt å være arrangør, så noen ganger misunte jeg de som løp. Likevel er jeg glad ultraløpsesongen er over, og at jeg kan starte med rolig oppbyggende trening over flere måneder før neste ultraløp.

Frants Mohr lånte kameraet mitt og tok masse bilder av løperne, dermed fikk jeg mange bilder jeg kunne legge ut sammen med reportasjen på kondis.no
Kick-Master Ultra Maraton II

1 kommentar:

Espen sa...

Flotte startnummer og mye bra bilder. HAr nå gått igjennom bildene som er i linken.

Tightsen til Einar C var jo helt utrolig kul! :)