onsdag 24. juni 2009

Kristins Runde

Da er det to dager igjen til den 2.utgaven av Kristins Runde som ultrakonkurranse. Tidligere har jeg løpt runden 6 ganger på trening. I fjor var det klart for konkurranse for første gang, da arrangerte jeg løpet sammen med Gunnar Fæhn. I år er vår nye klubb "Romerike Ultraløperklubb" arrangør, men i praksis er det mest Gunnar og meg som arrangerer - med god hjelp av 4-5 andre løpsdagen.

Det er mye som skal på plass for et så langt løp, selv om deltagelsen er svært begrenset (27 startet i fjor - kanskje 25 i år). Det meste er nå ordnet, og i morgen og fredag blir stemplingsposter og merking satt ut. Værmeldingen sier varmt og fint sommervær. Jeg gleder meg til arrangementet som har base fra Trantjern Gård vest for Mylla.

Løpets hjemmeside: http://www.kondis.no/Romerike/index.php?aid=68905&k

Her har jeg akkurat kommet i mål på fjorårets løp til en 8.plass av 27 deltagere på 9.39. Tross alt fornøyd selv om det ble minst 30 min krampestopp de siste timene
(foto: Bjørn Hytjanstorp).

I år blir det nok mest gåing pga skade, se forrige blogginnlegg.

Ingen kommentarer: