fredag 20. september 2013

Neida, det er fortsatt liv i KrampeBlogger'n

www.kondis.no

Pensjonisten var plutselig vikar i 100% jobb+++ (nettredaktør kondis.no) og tiden strekker ikke helt til for både dette, andre planlagte aktiviteter og blogging. Jeg har kontroll på alt annet, men blogginga befinner seg på notatblokka... så til neste uke blir det megamasse kåling på denne siden.

7.9. løp jeg "Telemarks Tøffaste" - noe jeg altså ikke var (tøffaste). Jeg fullførte maratondelen, men kom aldri i gang på de siste 39 km pga krampeproblemer. Skuffende sportslig, men det var en flott tur til Treugen med 24 andre fra klubben.

Fra 11.9.  plumpet jeg med begga beina i et vikariat som nettredaktør/webmaster for www.kondis.no. Jeg hadde en del planer for de neste ukene, det ble ikke enklere med dette 100%+ engasjementet - men er jeg redd for å ta en utfordring? Njet!

Kondis.no-jobben fikk også som konsekvens at jeg ikke er fartsholder på maraton i Oslo Maraton... jeg er i stedet full dag opptatt med reportasjer fra løpsfesten. Også Berlin Marathon-turen med Xerox gikk i dass, umulig å reise vekk tre timer kombinert med engasjementet. Derimot rekker jeg å slenge med med i NUC, Nordmarka Ultra Challenge samme helgen (28.9.)... 54 km i Nordmarksterreng skal bli gøy, jeg er jo etter hvert godt kjent på de stiene vi skal løpe.

Siste uka har det vært bare korte joggeturer, men derimot jogging 5 av de siste 6 dagene. Den flotteste turen var i Arvika i går (19.9.) i Arvika. Legger ut bilder fra den turen i neste uka, nedenfor en smakebit.

Ingen kommentarer: