torsdag 26. september 2013

Kveldsjogg i herlige Arvika


Jeg har vært mange ganger i Arvika, men det har begrenset seg til "harryhandling" i sentrum. For en drøy uke siden var jeg på ny Arvikatur, V70'n skulle få sin årlige pleie - hos Robin på merkeverkstedet Helmia Bil. Else ble med bortover, så vi la inn en overnatting på ærverdige Statt Scandic i sentrum.

Etter litt sightseeing,  og etter en bedre - men alt for omfattende lunch, og før en enda bedre middag, løp jeg en tidlig kveldstur ut fra hotellet. Jeg hadde sett begynnelsen på en strandpromenade jeg ville utforske.



Det ble en knallfin seightseeing-løpetur, og det var ikke lett å snu etter en halvtime - men madammen ventet. Bildene nedenfor taler for seg - jeg gleder meg til neste gang jeg kan løpe her. Den muligheten kommer, for Jeanette og Remy i klubben bor jo i Arvika. Etter en Facebookoppdatering fant Remy oss i hotellrestauranten der han kom på overraskende besøk og vi hadde en hyggelig prat.















Løping på nye steder er så mye mer enn trening! Med et lite fotoapparat i hånden får man med seg mye mer, man blir mer obs på omgivelsene og tiden går fryktelig fort.

Et fotoapparat i hånden er helt klart å foretrekke framfor musikk på øret. Med musikk hadde jeg jo heller ikke hørt bølgene, fuglene og de andre lydene...

Ingen kommentarer: