søndag 24. august 2008

Eidsvoll 6-timers

For første gang valgte jeg å stå over Eidsvoll 6-timers. De tre første årene har jeg både vært med i arrangementsstaben og løpt, men det blir for hektisk med tanke på et bra resultat, samtidig som staben er så lite at jeg gjør mer nytte for meg som medarrangør.

Etter forrige helgs "Ringeriksultra" ville det være løgn å si at det kriblet i bena etter å løpe selv i går. Det var derimot veldig hyggelig å møte alle vennene fra ultramiljøet - og også bli kjent med noen nye.

Med 96 deltagere, flott vær og mange gode resultater var det på alle måter et vellykket arrangement.
Det er fint å kunne gi noe tilbake til løpsleder Bjørn Hytjanstorp for alle fine treningsturer sammen og all support både i PC-sammenheng og ikke minst hans evne til å oppmuntre en gammel mann.

Under startnummerutdelinga merket jeg at jeg kjente omtrent samtlige av deltagerne, og nettopp slik er jo ultramiljøet. Selv om vi begynner å bli mange er vi likevel en stor glad familie. Til neste år er det NM ultraløp lagt inn i Eidsvoll 6-timers. Da må jeg nok prøve å få deltatt igjen....

Link til saken jeg la ut om løpet på kondis.no:

Ingen kommentarer: