mandag 9. mai 2011

Jeg gjør som prinsesse Märtha... 3.juli

Så er påmeldingen i orden, Gammel'n følger i Märthas fotspor. Neida, jeg skal ikke begynne på "engleskolen", men jeg skal ut i fallskjerm tandemhopp. En tvilsom (?) gave fra mine søsken på 60-årsdagen sist november.


Som du kan se av innslaget på VG-TV (klikk på bildet) gikk det bra for Märtha da hun hoppet for et par uker siden, mens det ble litt mer dramatisk for Cato Zahl Pedersen:
CATO ZAHL (artikkel)

Mens de andre kjendisene hoppet i Tønsberg, skal jeg luftes på Rena - der Oslo Fallskjermklubb har sin base. Det er klart jeg er spent, selv om dette er noe tusenvis av mennesker har gjort før meg.

SOMMER FØR VÅR?
Ellers er nok en utrolig sommerdag over, med strålende sol, mangeogtyvegrader, og hagearbeid i bar overkropp til etter 8 på kvelden. Det gikk fort fra vinter til sommer i år, spørsmålet er da om vi får vårvær til sommeren (?).

2 kommentarer:

Frants sa...

Ikke gjør det du, Olav.

Sett deg heller under et tre og fundér på livets mysterier...

Gammel'n sa...

Der kan jeg jo bli slått ut av et uventet lynnedslag, eller få en klatrebjørn i hodet.
Nei... det er nok tryggere å hoppe tandemhopp.