torsdag 4. november 2010

Litt av en mann

Meg?
Tja, i følge Rune Andersen ønsker alle mannfolk å bli sett på som "litt av en mann"... og det har han sikkert rett i. Hvor mange av oss som opplever en slik karakteristikk er det derimot greit ikke å vite noe om. Ganske få vil jeg tro.

Det var en morsom kveld sammen med madammen på revyen på Lillestrøm Kultursenter i dag. Jeg hadde ikke sett Rune Andersen live tidligere, men jamen ble jeg imponert. Han var dessuten skikkelig sprek og spretten... gjetter på at han legger ned en del tid også på fysisk trening. I spann med Espen Beranek Holm blir det småhysterisk morsomt - Espen er forøvrig "stjerne" i "På Løvebakken" på TV.

Litt av en syklist
Sjøl lever jeg mer opp til hederstittelen "litt av en syklist" for tiden. Trimsykkelen i kjeller'n er i bruk hver dag, annenhver dag med intervaller og annenhver dag med jevnere tråkk. Også i dag ble det tid til en time på sykkelen, inklusive 15 x60/60. Skulle gjerne kjørt lengre intervaller, men er litt redd for å belaste kneet for mye siden det en periode blir veldig ensidig trening med bare sykling. Har lyst til å prøve en ultra-økt på sykkelen en av de nærmeste dagene, men det spørs om tiden strekker til. Kanskje lørdag?

Ingen kommentarer: