søndag 5. desember 2010

Rock'n roll og pingletrening

I går var det julebord for "gjengen i gata" (seks par fra Fenstad)... og jeg fikk jo litt trening ut av det også - f.eks. rockende sammen med Torill. Medaljen jeg har rundt halsen er en tilfeldig uttrukket julepresang, men jeg syntes den var helt perfekt rundt halsen min.


Pingletrening
Å skrive om treninga mi for tiden oppleves forøvrig som "hakk i plata". Hver dag 30 min møllejogg 6.00 min/km, supplert med enten 30-45 min styrketrening eller 30-45 min sykkel. Dette er ganske pinglete trening, og jeg kunne selvsagt supplert med å sykle mye mer. Men nei... akkurat nå prioriterer jeg å få gjennomført minimum av løps- og styrketrening, og venter med mengdetrening til jeg enten klarer å løpe mer - eller resignerer for en stund og bytter ut løping med mer omfattende sykling/ski.

TEC eller ikke TEC?
En av utfordringene nå er at jeg ikke får utført enkelte av øvelsene i lyske-/bekkenprogrammet på en skikkelig måte. Jeg blir for fort sliten i korsryggen... og må nok be fysio'n om alternative øvelser (?). Hvis jeg ikke rimelig snart opplever framgang med tanke på hvor mye jeg tåler å løpe, må jeg legge nye planer for våren 2011 der jo TEC100miles fortsatt er det store målet.

Ingen kommentarer: