tirsdag 14. desember 2010

Fortsatt halvtimes løpeturer - og rydding i iPhonebilder

Maja's bestefar (Martin's bestefar på det andre bildet).

To nye dager, og to nye halvtimer på mølla; 5 kilometer på ca 28 minutter. I tillegg til møllejogginga ble det styrketrening i går og sykling i dag. Venter med skigåing til jeg tar juleferie (fra og med 22.desember) og får bedre tid.

For noen dager siden løp jeg mine første 5 minutter med Vibram FiveFingers.... fikk litt vondt over vrista av forfotløpinga, men er snart klar for nye forsøk.

Ellers ryddet jeg litt på iPhone'n i dag. Vurderer iPhone4, men har utsatt det litt. Dermed ble det oppgradering av programmer og opprydding i elendige bilder. iPone 3 er mildt sagt elendig som kamera, det er en sterk grunn til å bytte til firer'n.

Barnebarna mine, Martin (14) og Maja (16), synes  likevel det er morsomt å tukle med bestfars iPhone, og noe av resultatet ser du på de to bildene. Det øverste er tatt av Maja for to uker siden, mens Martin tok bildet nedenfor sist vinter. Bildene er jo riktig så representative :-)

1 kommentar:

Anne-Brit sa...

De er jo heldige som har en slik oppegående og sprek bestefar!