fredag 3. desember 2010

Invitasjon til "Nattmaraton"

Det er vel for tidlig å kalle det en tradisjon, men jeg har gjort det før - og gjør det igjen; Inviterer til Nattmaraton på Jessheim stadion. I fjor var vi åtte løpere som gjestet Jessheim stadion til en nattlig langtur på friidrettsbanen, og distansene varierte fra 33 til 60 kilometer.


Omtalen fra fjorårets nattmaraton finner du på bloggen min HER


Årets trenings-nattmaraton blir fredag 10.desember, med planlagt løpstid fra 22:00 til 02:00. Garderobene låses opp 21:00, så det er mulig å tyvstarte... Dere tar selv med hva dere trenger av mat og drikke, men gi beskjed dersom du regner med å komme - i tilfelle det blir nødvendig med endringer av noe slag. 9 løpere har allerede meldt sin interesse...

Vi løper i utgangspunktet på friidrettsbanen, men dersom det kommer mer snø kan det bli aktuelt med en kort runde på veiene rundt stadion i stedet. Selv om vi løper i ulik fart blir dette sosialt som på timesløp. Etterpå er det "bankett" på On The Run (Esso) like ved, for de som ønsker det.

Jeg gleder meg, selv om jeg kanskje ikke klarer å løpe mer enn 1-1,5 time sjøl. Etterpå fullfører jeg som saftblander og heiagjeng.

Ingen kommentarer: