fredag 3. desember 2010

Bislett 24-timers og uka etterpå

Det har vært to travle uker på jobb, og midt i perioden var jeg også tungt involvert i Bislett 24-timers. På jobben er det i hoveddsak 2011-planlegging som krever oppmerksomhet nå, mens jeg på Bislett hadde ansvar for resultater og nyhetsformidling...

Selv om det var slitsomt med en 39-timers økt, var det utrolig hyggelig å treffe alle ultraløperne og bidra til både arrangementet og formidling til de som ikke var tilstede. En grei oppsummering får du i "Smånyheter fra Bislett",  en sak jeg fornyet gjennom hele døgnet (start nederst).


Ingen progresjon treningsmessig
Treninga disse to ukene kan oppsummers enkelt. Halvtimes daglige joggeturer på mølla (6 min/km) og minst annenhver dag styrketrening, lyske-/Bekkenprogrammet jeg fikk på NIMI. Fortsatt er det en del skorpe i operasjonssåret og trykksmerter som gjør det uaktuelt med lange løpeturer, men mest av alt er det magesmertene som har begrenset løpinga til disse halvtimene på mølla.

Først de siste to dagene har jeg merket en framgang med tanke på mindre smerter, så forhåpentligvis begynner styrketreninga å få effekt... (?) Snart har jeg lang juleferie, og etter det skal jeg to uker til Fuerteventura, så jeg får jo masse tid til trening - dersom jeg tåler det...

Ingen kommentarer: