lørdag 3. juli 2010

Skulle gjerne vært med

En kjent syklist i speilet...

Min gode venn, Stein-Frode, trener til sin andre "NXTRI" og jakten på sort finishertrøye. Treninga er i rute og i dag var det klart for en test på alle tre øvelsene. 90 min svømming, 13 mil sykling og 2 timer løping - ikke fulle Ironmandistanser, men tross alt ei solid dagsøkt.

Planen var at jeg skulle fulgt han pr båt under svømminga og deretter blitt med på sykkel- og løpedelen.

Operasjonen i går satte en stopper for det, men jeg var da en liten tur i Gullverket-området for å slå av en kort prat og ta noen bilder av triatleten.

Jeg skulle så gjerne vært med både for treninga og hyggen sin skyld, men det kommer flere muligheter til å trene med Stein Frode senere...

Mens jeg ventet på Stein ved Benkemyra, turens høyeste punkt, var det andre spreke blomster å beskue...

Ingen kommentarer: