torsdag 29. oktober 2009

Joggetur rundt islagt vann

Isen er i ferd med å legge seg på Ellingsjøen i Fenstad.

Etter fire dager uten trening så jeg fram til en feiende lett løpetur med masse overskudd i dag... men det var nok litt for optimistisk. Det ble en fin tur, det er vakkert i høstskogen, isen har lagt seg på deler av vannene - men...; det ville være en overdrivelse å si at bena var fjærlette og overskuddet på topp.

Nå var jo forrige løpetur tross alt et maratonløp, og i dagene etterpå har jeg slitt med oppblåst mage og litt halvuggen form. Likevel var det herlig å løpe en tur i skogen igjen rett før mørket kom (så alt for tidlig). Den vonde hælen som er årsak til treningspausen ynket seg en del - spesielt i motbakkene de første 10 minuttene. Det er likevel bedre enn tidligere, og jeg håper å holde det hele i sjakk til jeg får avlastet med skigåing en periode.

De treningsfrie dagene har jeg brukt på en del planlegging til Medlemsmøte i Romerike Ultraløperklubb 28.november og ultraløpene Kristins Runde 19.juni og Romerike 6-timers 21.august. Tid til å kjede meg har jeg ikke!

Høsten er vakker!

Ingen kommentarer: