torsdag 19. november 2009

Ikke akkurat ultraløpstrening

Denne uka har det blitt mer enn mye jobbing - og det mest logiske hadde kanskje vært å stå over all trening. Slik hadde det kanskje også blitt om det ikke hadde vært for tredemølla i kjeller'n.

Det er ikke akkurat ultraløping jeg har bedrevet, men jeg har løpt hver av de 5 siste dagene: 30 min, 1 time, 30 mon, 1 time, 30 min.

Jeg har slitt med en vond hæl et par måneder - så det er også greit at den ikke får for mye juling om dagen, dermed gjør det ikke så mye at jeg ikke har fått trent mer. Men... allerede i morgen er det klart for et annerledes treningsstunt da et 10-talls løpere har takket ja til invitasjonen til nattmaraton på Jessheim stadion med start kl 22:00. Jeg gleder meg - og satser på å holde ut hele distanse sjøl også.

Ingen kommentarer: