fredag 11. november 2011

Laaaaang dag uten trening, og det var like greit !


Laaaang arbeidsdag...
Det ble en langre enn lang arbeidsdag i dag som ikke ble avsluttet før 1,5 time inn på den neste... det betyr sånn ca 17 timer foran PC'n. Dermed ble det ingen trening - og det var forsåvidt like greit. Jeg var i dårlig "idrettshumør" likevel i dag. Jeg skal vente litt med å trekke slutninger, men etter 4 dager med 30 minutter løping på mølla er det åpenbart at veien til smertefri løping er lengre enn lang.

Smertene tilbake etter 4x30 minutter
Jeg prøver å løpe korte turer noen dager til, men blir det ytterligere forverring får jeg konsentrere meg om skisesongen og bare det. Faktum var at de 30 minuttene i går var den beste løpeturen denne uka, men ut på kvelden kom smertene som også satt i dagen etter. Kanskje lar jeg Vinterkarusell på Sørum om 12 timer bli neste test (?).

Takk for Facebook
Det har skjedd noe hyggelig denne uka også; jeg fylte 61 år på mandag, noe som i seg selv bare er et nytt tall å forholde seg til. Den dagen jobbet jeg også sent, og leste ikke privat mail før jeg kom hjem - til en overfylt mailboks der hovedinnholdet var 217 gratulasjoner fra Facebookvenner!! Wow.... det ble et par trivelige timer med "liker" og "kommentarer".


StyrePUBmøte
I går hadde vi styre"pub"møte i Romerike Ultraløperklubb på Café Sara i Hausmannsgate i Oslo. Det var et trivelig sted med god mat og godt drikke - og ikke minst hyggelig å være sammen med Frants, Ellen og Marit igjen. Jeg var nok litt for opptatt av dialog og spising på samme tid, og oppdaget for sent at jeg IKKE burde hatt hvit trøye på meg. Vanskelig å balansere biffen mellom alt jeg skal ha sagt...

100 år til neste gang
"Dagens bilde" er av det eksklusive slaget. Jeg satt klar og knipset da klokka mi viste 11:11:11 den 11.11.11. ..og nå passserte klokka nettopp 2:22:22 dagen derpå, god natt!


Ingen kommentarer: