onsdag 11. mai 2011

I trening igjen...

Så er jeg i trening igjen, etter 18 dager i "dvale" . Det var også 18 dager med flott sommervær enten jeg befant meg i Tyrkia eller i Norge, men når jeg som i går og i dag både kan trene - og nyte sommerværet - da har jeg det ekstra bra.

"Extreme Animals" antrekket (bildet)  jeg kjøpte på Fuerteventura er med på hver tur.

Daljord på NIMI fjernet korsstinga i operasjonssåret nede ved lysken i går ettermiddag, og vi gjorde avtale med en fysio som skal gi meg et opptreningsprogram. Etter litt bøying, tøying, pressing konkluderte de også med at jeg var så bra at jeg fikk lov å starte med sykkeltrening i forkant av opptreningsprogrammet jeg skal få 20.mai. Løping bør eller må jeg visstnok vente med til juni en gang...

Men altså, jeg var knapt hjemme før jeg tok meg en times sykkeltur (26 km) i finværet. Det ble samme turen i dag - og jeg kjenner ingen smerte av noe slag.... men sykling tålte jeg jo godt også før operasjonen.

Mellom NIMI og sykkelturen i går var jeg innom Jessheim for å ta bilder til kondis.no fra første løp i RBIR-karusellen. I tillegg til fotograferinga fikk jeg skravlet litt med mange løpervenner, og merker nå at jeg savner veldig å konkurrere selv.

Det ble en ganske stor bildereportasje fra Jessheim (klikk på logoen nedenfor):
Nedenfor er tre av bildene jeg la ut:

 Jeg kjenner ikke Mari Weider, men jeg fikk noen morsomme bilder av damen.

Min beste barndomskamerat, Per Kirkerud, løper fortsatt. Han er så vidt jeg vet den eneste av oss fra 7b (1964) på Fjellhamar skole som er pensjonert (forsvarets folk slipper tidlig unna).

Min gode løpervenn, Bjørn Hytjanstorp. Mannen som lærte meg hva ultraløping var - det var våren 2005. Vi ha fått mange kilometer og opplevelser sammen på de årene.

Ingen kommentarer: