søndag 1. mai 2011

Fin lørdag på Ringerike

Her er jeg klar til å starte utdeling av ultraløpsutmerkelser for løpsåret 2010.

Deler av lørdagen gikk med til besøk på Helgelandsmoen der Ringerike Ultrafestival ble arrangert. Hadde ingen smerter etter operasjonen dagen før, så da var det greit å ta en tur i det fine været; sol og +20C.

Det var hyggelig å hilse på masse gode ultraløpsvenner, ta bilder til kondis.no og ikke minst bidra til utdeling av Ultraløpsutmerkelser for 2010. Tre timer på Ringerike ble til 7-8 timer med bilderedigering++

BILDEREPORTASJEN JEG LA UT PÅ KONDIS.NO

Erik fikk Ultraløpsutvalgets Honnør for sin fantastiske løpetur fra Nordkapp til Lindesnes i fjor...

Gjermund Sørstad, som satte nordisk rekord på 12-timers på Ringerike, mottok også utmerkelsen "Årets Ultraløper 2010".

Når det gjelder løperne har jeg noen favoritter som jeg ofte får tatt gode bilder av, tre av disse ser du nedenfor; Cecilie, Hilde og Bjørn-Tore.

Til slutt gårsdagens koseligste bilde av Sørstad Family:

Det er gøy å ta bilder av løperne, men fy pokker så jeg gleder meg til også å løpe igjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en strålende dag, å fint innlegg :)

Gammel'n sa...

Hei Ståle... var det du som hadde nr 29 (Ståle Aas?). Det var en fin dag, ja - og flinke arrangører.

Anonym sa...

Hei ! Sorry for seint svar. Men det stemmer at jeg var nr. 29. Ståle Aas det er meg veit du :) Ja, arrangører og deltagere gjorde en utmerket jobb den dagen :)