onsdag 12. januar 2011

Fuerteventura dag 1 av 15

Inngangspartiet til Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort

Det var en stor kontrast å reise fra Norge og så bare fem tiimer senere lande her på Fuerteventura, til sol og 22 varmegrader. Madammen og jeg fikk installert oss på  en 40 kvm juniorsuite på grunnplan og med oppvarmet basseng bare 20 meter fra terassen vår. Atlantis Resort er et stort og flott anlegg med bl.a. fem restauranter, fitness, spa, egen handlegate med sykkleutleie, matvarebutikk mm.

Det som ikke er like bra er linjene fot internett. Ganske svake signaler er en ting, men kapasiteten er enda verre, så jeg må være tålmodig for å få lagt ut noe herfra. Dessuten klusser Norman antivirus det til for meg....

Dag 1 var planlagt som treningsfri dag, men jeg var da bortom sykkelutleien og leide terrengsykkel for hele perioden - og er da klar for første tur i morra. I tillegg til å ha noen finr feriedager med madammen har jeg planlagt å legge inn minst 30 treningstimer her nede - det meste på sykkel men også litt jogging.

Ingen kommentarer: