mandag 2. desember 2013

Bislett 44-timers

Fra startnummerutdelinga sammen med min svenske ultravenn Reima Hartikainen. Arrangørtrøyene "Race Marshals" hadde mandig preg i år (foto: Bjørn Hytjanstorp)

Bislett 44-timers
Neida, det er ikke skrieveleif. Mitt "Bislett 24-timers" ble "Bislett 44-timers", og det var aldri kjedelig. Hvor ble tiden av?

At det aldri ble kjedelig er selvsagt fordi jeg brenner for ultraløp, ultraløping og ultraløpere. Og slik ser resultatlista mi ut etter "årets lengste julebord" som konkurransen også kalles:

1. Opp klokka 05:00 lørdag morgen, pakking og klargjøring.
2. Avreise 06:00, har jeg husket alt?
3. Ankomst Bislett 07:00, laste ut alt utstyr og finne parkeringsplass.
4. Startnummerutdeling 08:00, flott å hilse på ultravenner.
5. Start 10:00 for løperne og for kondis.no reportasjen
6. Regelmessig oppdatering av bilder og resultater de neste 24 timene.
7. Målgang 10:00 søndag, ut med målehjul for å måle restdistanse.
8. Resultatstøtte i forbindelse med premieutdeling.
9. Hjemreise 12:00, NM sølvvinner (Hilde) kjørt hjem
10. Hjemme 13:00.... epost og Facebook-bombing og litt sløving
11. Kondis.no sluttrapport fra 19:00
12. Endelig, mandag 01:00 er alt lagt ut på kondis.no


Det har blitt mye 24-timersfokus også i dag... ikke minst omfattende Facebook-bombing og etterarbeid med kondis.no.

Jeg mistet en natts søvn og to treningsdager.... det er 100% OK. Dette er så morsomt å være med på at det er verd slitet som ikke ble noe slit. Vi ultraløpere er jo utholdende og vant med å fravike normale døgnrutiner. Jeg var aldri sliten eller plagsomt trøtt. Joda, sigen etter hjemkomst, men det forsvant da jeg satte meg ned ved pc'n for å skrive på kondis.no.

24 timer med oppfølging fra løpet:
Kondis.no har fulgt Bislett 24-timers

Sluttrapporten:
Taranger og Nilrud vant Bislett 24-timers

Det morsomste:
Konkurranse med magisk avslutning

Bjørn Tore slutter aldri å imponere!! (foto: Anders Tøsse)
 
Veldig moro med NM sølv og bronse til klubbens Hilde og Cecile - og med gull til debutanten Edna. Endelig kan vi få en VM-tropp på 24-timers VM også for kvinner (?)

Ingen kommentarer: