fredag 29. november 2013

Da er jeg klar for Bislett 24-timers og litt til


Jeg har aldri løpt Bislett 24-timers, har egentlig aldri hatt lyst til det, og jeg skal ikke løpe i år heller. Desto hyggeligere er det å kunne hjelpe både arrangør og kondis.no - det har faktisk blitt en tradisjon.

Jeg gleder meg derimot til et drøyt døgn på innendørsbanen på Bislett, sammen med haugevis av gode løpevenner - og andre som jeg sikkert blir kjent med.

Arrangøroppgaven består innledningsvis i å ta i mot alle løperne og dele ut startnummer - en helt spesielt hyggelig jobb. Resten av døgnet er jeg disponibel der det trengs. All ledig tid ellers går med til løpende oppdatering på kondis.no og support for speaker.

Jeg må opp om 5 timer (gulp)... på tide å avslutte her og pakke ferdig. Det eneste jeg gruer meg til er søndagen etter hjemkomst..... da er jeg megatrøtt fram til midnatt og sengetid (vil inn i normal rytme med det samme).

Kondisoppfølgingen er allerede godt i gang:
starten_J2R0232_640_cropped_410x411

10 km på snødekt asfalt
Etter onsdagens fine 20-kilometers økt i terrenget ved Sessvollmoen var det litt nedtur bare å rekke 10 kilometer på asfalt i kveld. Det var 1 cm snø, årets første, og ganske utrolig hvor mye mer behagelig det var enn med helt bar asfalt. Nå følger en helg med i beste fall litt spinning på søndag kveld, men etter helgen venter antagelig nok en snøfri uke som avsluttes med en 50 kilometers treningstur på Sessvollmoen (håper jeg).

Ingen kommentarer: