lørdag 5. mai 2012

Bra i dag ikke er i morra

V70'n en lørdags morgen i mai...

Det er "bra at i dag ikke er i morra"! Hilde og jeg har invitert løpervenner til langtur i Haga-terrenget, og dette terrenget med mye åpen fin furuskog og mange vann er absolutt flottest i fint vær. I dag startet dagen med 0 grader og snøvær i hele distriktet - et formiddagsvær vi ikke vil ha i morgen. Værmeldinga er da også veldig bra med knall sol hele dagen, men kaldt fra morgenen av. Vi starter ikke før 10:00... så dette blir nok supert.

Det har kommer mange forfall, men en liten gruppe blir vi da uansett. Med en skikkelig tyvstart og dermed lang oppvarming, håper jeg å holde følge med de andre en times tid - eller mer - når de tar meg igjen. Jeg har hatt ekstra vondt i lysken etter gårsdagens joggetur, så i dag var jeg ekstra forsiktig med bare en liten sykkeltur på kvelden, da i 8 varmegrader og sol! ...må vel innrømme at jeg er usikker på hva morgendagen vil bringe også med tanke på den gamle skrotten...

Snøen smelta, temperaturen steg og sola kom fram. Lørdag kveld ble slik vi tror "dagen i morra" blir.

Ingen kommentarer: