søndag 18. september 2011

Fire dager igjen...

Fire dager til jeg skal løpe igjen.... dersom alt går som jeg drømmer om. Mens jeg venter fortsetter jeg å sykle, og sykle og sykle. Passerte akkurat 300 kilometer denne uka når jeg var ferdig med dagens 62 km på trimsykkelen

Bildet er tatt med selvutløser og kompaktkamera. Bortenfor sykkel'n står tredemølla klar og venter,,,

Variasjon
Jeg har også kommet i gang med styrketreninga igjen - 4 ganger siste to uker, og det er en viss progresjon fra gang til gang.

Fredag i kommende uke har jeg også avtalt min første "svømmeleksjon" - med håp om at Stein Frode skal klare å lære den gamle kroken til å crawle. Drømmen er å fullføre én ironman før jeg blir 65.

4 kommentarer:

Anne-Brit sa...

Gleder meg til å høre hvordan den første løpeturen arter seg!

Gammel'n sa...

yepp, rapport kommer....

Adelheid sa...

Jeg lengter også etter den første løpeturen, men for min del er ingen dato satt. Var på NIMI i dag og skjønte at den ligger godt inne i fremtiden.
Så da blir det spennende å følge deg. Håper løpeturen blir like fantastisk som du håper og tror. :o)

Jeg håper også på en ironman en gang, forresten. Bra å ha hårete mål!

Gammel'n sa...

Når man har slike langvarige plager som oss, er det viktig ikke å tidfeste så mye - da blir man bare så innmari skuffa.

Jeg satte tid på første testjoggetur etter kortisonsprøyta, men venter med å legge konkurranseplaner til jeg er tilbake i skikkelig trening.

Men... selv om vi ikke tidfester kan vi jo ha våre drømmer om hva vi skal være med på når vi blir store.

Ellers har jeg nå jogget 10 min 3 kvelder på rad... det har gått uten direkte smerte, men jeg merker at ting ikke er perfekt. Venter med oppsummering på bloggen til jeg vet mer om hvordan det utvikler seg.

Ettbeinssyklinga di ser jo veldig kreativt ut... det gjelder å finne alternativer som gjør at man i alle fall kan trene NOE. Ser også at du har fått deg personlig trener i svømmehallen - morsomt sammentreff; jeg har første time med min personlige svømmetrener og gode venn Stein Frode fk fredag.