tirsdag 2. november 2010

Nå kan du begynne å sykle igjen...

Jeg var hos Odd Arne Daljord på NIMI i går. Han fjernet stingene i hælen, uttrykte stor fornøydhet med ståa... og mente at jeg nå kunne begynne å sykle igjen. Han bare lo da jeg fortalte at jeg hadde syklet fra dag 4 etter operasjonen.

"Benhinnebetennelse" i mageregionen...
Jeg nevnte også magesmertene mine... og ble kommandert på rygg på benken. Han brukte 3-4 minutter på å klemme seg fram til punktet der smerten satt, og deretter 10 minutter på å tegne og fortelle hvor jeg med stor sannsynlighet hadde en form for benhinnebetennelse i et ben der magemusklene kommer ned.

Nå blir det spennende å se om Thomas Torgalsen kommer fram til samme konklusjon i morra. Det er jo en tredje lege på NIMI som mente jeg skulle ta en kortisonsprøyte...uten helt å finne ut hva som feilte meg. Daljord var ikke sikker på om kortisoninjeksjon ville hjelpe, den måtte i så fall settes veldig nær smertepunktet.

Frister å prøve mølla...
Det ble to fine sykkeløkter i kjellern i går og i dag... men det frister mer og mer å prøve de første forsiktige joggeskrittene på mølla. Jeg tror jeg skal ønske meg det til bursda'n førstkommende søndag.

Årets tredje hussalg... 
Ellers skrev jeg kontrakt på salg av leiligheten til Ole i går... det var ikke mye han bodde på Neskollen det drøye halvåret han hadde et krypinn der borte. Nå er han jo allerede godt etablert med kjæreste og jobb i kristiansund. Kjøper av leiligheten var forresten far til en kjenning fra løpemiljøet... så felles kjente finner man over alt.

Ingen kommentarer: