torsdag 21. oktober 2010

Skistrikk og Queen


Jeg kan ikke løpe, jeg kan heller ikke sykle, men jeg kan likevel trene: I dag ble det 35 minutter med skistrikk, delvis sittende på en stol (!!!) ... en helt grei og relevant trening med tanke på at det snart er skisesong. Dagens trenings-underholdning var Queens på høy styrke fra CD-spilleren, og grunnen til det var dagens gladnyhet fra Billettservice: EkstraNytt: We Will Rock You på Folketeateret i Oslo!

Åpent billettsalg starter mandag, men jeg fikk altså sikret meg to billetter til musikalen - og datoen er 19.mars (brylluppsdag... haugevis av år). Jeg så musikalen i London i 2004 og har lenge drømt om at denne skulle settes opp i Oslo. Nå kommer den altså, med premiere 27.januar og med meg og madammen på første rad 19.mars.

Mer skistrikk
Det blir mer skistrikk de neste dagene fram til hælen tåler bevegelsene ved sykling. Hælen smerter ikke lenger, så jeg har kuttet ut Pinex'en - men fortsetter med Voltaren til pakka er tom (10 dager).

4 kommentarer:

Anne-Brit sa...

Du finner alltid en løsning, så bra! Queen konsert høres knall bra ut!

Gammel'n sa...

Ja, det gjelder ikke å grave seg ned selv om ikke alt er perfekt...
Jeg lærte tidlig i salgskarrieren at det finnes ingen problemer, bare utfordringer.

Pål Simonsen sa...

Stå på Olav.Håper vi snart kan løpe en tur sammen.
Hilsen Pål.

Gammel'n sa...

Takk for det, Pål. Jeg håper virkelig jeg skal komme skikkelig tilbake. Jeg rakk jo et par rolige ultraturer mellom operasjonene, så jeg bør kunne komme raskt tilbake til treningsfart.