onsdag 18. mars 2009

Reise? Ikke reise? Reise? Ikke reise?

Det er bare 3 dager igjen til TEC 100 miles - og bare 2 dager igjen til avreise. Likevel er jeg fortsatt ikke sikker på om jeg skal løpe - eller reise bortover til Stockholm overhodet.

Usikkerhet er det verste jeg vet. Jeg vil helst ta en beslutning, men må jeg bestemme meg i dag reiser jeg ikke - rett og slett fordi jeg ikke vet om strekkskaden er tilstrekkelig leget...
Jeg var relativt optimist etter en kort tur på mølla i går, men i dag merket jeg litt irritasjon i låret på møllaøkta. Dette siste kan skyldes en tape som naprapaten festet til låret mitt, hadde medført at huden krøllet seg to steder høyt oppe på låret - med ganske store blemmer som resultat. Dette merket jeg rett i forkant av mølleøkta i kveld, og fikk revet av tapen.

Dermed utsetter jeg bestemmelsen om å reise til i morgen kveld, og i verste fall bestemmer jeg meg ikke før fredag formiddag. Jeg har utrolig lite lyst til å starte i TEC100 uten å føle meg rimelig sikker på at jeg skal klare å fullføre. Jeg har løpt 2 konkurranser i år og brutt begge !!!

Nå er det mulig å flytte meg ned til 75, 50 eller 25 miles både før konkurransen og mens konkurransen pågår, men 100 miles er det eneste jeg er opptatt av denne gangen. Å flytte meg ned etter at løpet er startet ville jeg definere som et brutt løp selv om arrangøren gir meg et godkjent resultat.

Ingen kommentarer: