onsdag 2. mars 2011

Flott dag på Bislett 12-timers

Bjørn Tore Kronen Taranger, fighter fra Bergen som imponerte med 138,873 km og norsk rekord. Et bilde jeg er godt fornøyd med...av en fresk og hyggelig løpervenn, tatt 9:30 ut i løpet.

Det ble en flott dag på Bislett, fra ankomst og startnummerutdeling tidlig på morgenen - de 12 timene konkurransen varte - og fram til avreise etter premieutdelinga. Jeg sov bare fire timer natta før, og med nye fire timer natta etter Bislett var det en trøtt gammel mann som startet Skijegerturen søndag.

Hovedoppgaven min på Bislett var resultatservice og nyhetsutlegging på Kondis.no, en oppgave jeg syntes jeg løste bra - se linken:
  

Hilde Johansen, fersk ultraløpende Nesbu som passerer 100 kilometer med 7 minutter igjen å løpe. Rett etter dette fikk jeg en god klem for at jeg har bidratt med å tipse og motivere henne.

Ingen kommentarer: