fredag 25. mars 2011

Fire dagers avbrekk i Alicante

Her blir det vel kjekt de neste fire dagene...

Helt siden jeg løp inn på scenen i Fredrikstad i august - på Xerox kickoff - for å være med på presentasjonen av Mesternes Mester Xerox Edition, har jeg gledet meg til turen jeg reiser på i morgen. Det blir nok ikke like heftig som det opplegget kick-off gjest Dag Otto Lauritsen hadde deltatt på, men gøy skal det bli. At reisemålet av praktiske årsaker ble Alicante i stedet for Malta gjør ingen ting.

Jeg gleder meg til samvær med 17 andre Xerox'ere, til noen dager i varmen, to dagers moro på stranda med Mesternes Mester og mye god mat. Jeg har ansvar for gjennomføring av Mesternes Mester der 14 selgere hos de største Partnerne våre konkurrerer. De siste dagene har jeg brukt mye tid på å planlegge og forberede øvelser - skaffe og pakke ned rekvisitter - teste og tidsestimere både innledende øvelser og utslagsrunder. Dette blir gøy !

Innetrening på fitnessenteret? Eller leie sykkel? Kanskje også en joggetur siste dagen?

Egen trening
Derimot blir det nok lite trening på meg selv, siden det fortsatt er ganske uaktuelt å løpe. Jeg har med treningstøy og bruker kanskje en time hver dag på fitnessenteret, hvis jeg ikke leier sykkel da (?). Det er jo litt trist ikke å få løpt når man kommer ned i varmen....
Hittil denne uka har all trening med unntak av litt styrketrening vært på sykkelsetet i treningsrommet, 156 kilometer før jeg tar en ekstra økt før avreise i morgen.

1 kommentar:

LL sa...

Ser härligt ut!