tirsdag 28. september 2010

Mye spennende på gang...

Fra TEC 100 miles 2010 etter 60 kilometer. Jeg måtte gi meg etter 141 km i fjor og 70 km i år. Derfor er fullført 100 miles på TEC 2011 noe jeg bare SKAL klare...

Det nærmer seg en høst og vinter med mange spennende opplevelser; Buddy Holly, Rune Andersen, Walmanns salonger, 7B klassefest, Fuerteventura, 6-timersløp, 24-timersløp, Vasaloppet og TEC 100 miles. En fin miks av fornøyelser og løping (=fornøyelser det også).

Det aller mest spennende blir å se om jeg kan komme i gang med regelmessig og omfattende løpetrening igjen, uten stadige skadeavbrekk og vondter både her og der. I morra skal jeg altså på NIMI for å få ei kortisonsprøyte i magen et sted.... og alt jeg har planlagt framover er med tanke på at også magen skal bli bra.

Wallmans
I dag har jeg bestilt Showpakke for nærmeste familie på Wallmans salonger i Oslo, der feirer jeg 60-årsdagen i begynnelsen av november. Kanskje jeg arrangerer en vennekonkurrande eller lang langtur samme morgen (?).


Fuerteventura
Jeg har også bestilt to ukers ferie sammen med madammen på Fuerteventura i januar. Det bør kunne bli en fin to ukers treningssamling og badeferie... Vi har valgt et hotell med gode treningsfaciliteter denne gangen - og det er OK både å løpe og sykle i Corralejo.

Atlantis Resort By Be Live 10-24.januar 2011

TEC 100
Konkurransemessig er det TEC 100 miles utenfor Stockholm i april som er det neste store målet - det jeg trener for. Undheim 6-timers midt i november og Bislett 24-timers to uker senere vil bli brukt som mengdetrening. Vasaloppet er for vinterkrydder å regne.

TEC 2011 ble fullbooket på "no time"... der skal jeg ha sølvspenna (sub 24 timer) om 7 måneder!


ELGKJØTT
Jeg må ta med en annen ting jeg gleder meg til gjennom vinteren, og det er å spise opp halve elgen på bildet ovenfor. Det er Ståle, sønn til fetter Arne i Styggberget (Elverum), som er jeger'n. Halve elgen skal hjem til Idrettsvegen 1 - og nyinnkjøpt ekstrafryser står klar. Med så mye elgkjøtt innabords bare MÅ det gå bra å elge rundt i løypa til TEC100 i april.

Ingen kommentarer: