lørdag 30. januar 2010

Nye hjemmesider



Kondis.no
Romerike Ultraløperklubb
Kristins Runde


Etter at kondis.no ble flyttet til ny plattform 18.januar har sidene for Romerike Ultraløperklubb og Kristins Runde vært nede. Nå har jeg fått lagt inn sidene på nytt på den nye plattformen, og i tillegg kommet ajour med egentrening for innlegging på "nye" kondis.no.

Det er alltid mye arbeid og frustrasjon med slike endringer, men nå føler jeg at jeg har kontroll etter noen dagers kveldsarbeid. Forøvrig skal jo både RU og KR få helt nye hjemmesider i løpet av vinteren, uavhengig av kondis-plattformen. Dette håper jeg både å komme i gang med - og fullføre - i februar.

De nye kondissidene gir mange spennende muligheter i tillegg til at innlegging vil være betydelig raskere og mer stabilt enn tidligere. Det ser jeg fram til, for i perioder går det med alt for mye tid til administrasjon av kondis.no/romerike. Men... jeg trives med oppgaven og kontakten med alle løperne!

Ingen kommentarer: