mandag 12. januar 2009

Skuffet over 24-timersinnsatsen i Århus

Forberedelsene var veldig gode, formen var bra, løpet og supporten utviklet seg som planlagt, det lå til rette for et bra resultat.
Allerede etter 10 timer (lå da på 6.plass av 60) begynte jeg å slite med stive ben, og det ble tiltagende verre. Nådde litt over 107 km etter 12 timer, men etter 15 timer var bena så vonde at jeg ikke engang klarte å gå. Dermed ble det 127 km som i denne sammenhengen er en gedigen skuffelse. Det var ikke et valg jeg gjorde om å stå av, jeg klarte rett og slett ikke å gå.

Mer om løpet og fundering om hva som gikk galt følger senere.

Før jeg avslutter for i dag må jeg rette en spesiell takk til min venn Bjørn Hytjanstorp som var med som supporter - og som gjorde alt og mere til for at jeg skulle lykkes i konkurransen.


De tre norske deltagerne på 24-timersløpet: Ragnar Nygård (skadet, nr 59 med 78 km) Sharon Broadwell (vant dameklassen og nr 5 totalt med 189 km), Meg (stoppet etter 15 timer, nr 30 med 127 km).

Ingen kommentarer: