mandag 24. oktober 2011

Ny hjemmeside for klubben

Det morsomste jeg har gjort de siste to dagene er å tilrettelegge ny hjemmeside for Romerike Ultraløperklubb. Opprinnelig skulle jeg benyttet en profesjonell løsning som jeg har fått tilrettelagt av andre, men jeg kom aldri i gang - og valgte derfor å ta i bruk en enkel løsning fra Vistaprint som bør holde til klubbens formål. Hjemmesiden er ikke ferdig, men jeg er godt i gang. Det som gjenstår er undersidene til Romerike 6-timers og Kristins Runde.

På linken kan du se
Hjemmesiden til Romerike Ultraløperklubb

Potte tett i pappen
Jeg har vært forkjølet siden fredag, og utviklingen har gått fra sår hals til veldig sår hals, via hoste og slim - som fortsatt plager meg - til at jeg nå også er potte tett i pappen. Blir det ikke bedre til i morgen tidlig må jeg nok innom reparatøren på Nesbru Legesenter.

Naprapaten imponerer nok en gang
Det har på grunn av forkjølelsen ikke vært noe trening de siste dagene, men jeg har jogget mine 10 minutter på mølla bare for å sjekke at jeg tålte fredagens 70 minutters joggetur. Det har gått greit, og til alt overmål er ryggen bedre enn på veldig lenge. To naprapatbehandlinger og tre halvtimer med naprapatens styrkeøvelser har allerede gitt positivt utslag. I går og i dag har jeg blant annet stått lenge "på hodet" og lempet småstein opp i ei trillebår - helt uten ryggsmerter. Det gir motivasjon for å fortsette med behandling og egentrening av sentralmuskulaturen - og jeg er overbevist om at dette også er bra for løpinga.

Ingen kommentarer: