søndag 19. juni 2011

Hektisk uke med hyggelig avbrekk

Det ser så fredelig ut, men har denne anda det like travelt som meg? Anda syntes kanskje jeg også så fredfull ut, der jeg satt på en stein ved bredden av Sognsvann og knipset bilder av and_re som hastet forbi.

Det er ikke uvanlig at jeg sliter med å rekke alle "forfalte oppgaver" -  jeg er tross alt involvert i litt mer enn mye. Denne uka har sånn sett vært litt slitsom på den måten at jeg hele tiden ligger på etterskudd - det gir ingen go'følelse. Jeg har vel også vært litt "smågretten" fordi vi ikke finner ut av bekken(?)smertene mine. Etter tirsdagens løpstest har jeg fortsatt en del vondt når jeg beveger meg.

Oppgavene er stort sett alt sammen ting jeg liker å drive med, enten det er jobb, idrettsarbeid, hagearbeid eller sosialt samvær. Det jeg liker dårlig er de tingene jeg ikke rekker - eller må utsette litt for lenge. Det nærmer seg nok et stadie der jeg må avvikle noe av engasjementet; en type opprydning jeg har måtte gjøre sånn ca hvert tiende år.

NORDMARKA SKOGSMARATON

Anders Lindell er en blid løper i klubben, og tok seg tid til litt ekstra posering på oppløpet i går. I det store og hele er det masse tomler opp og blide fjes når jeg tar bilder. Og som alltid er det hyggelig å prate med mange av de jeg kjenner blant arrangører og deltagere.

I går - lørdag - var det også travelt, men det var veldig hyggelig travelt. Først var jeg i området rundt Sognsvann for å ta bilder og lage en liten omtale fra Nordmarka Skogsmaraton. Så var det hjem for å redigere og legge ut bilder - noe jeg var ferdig med 3 minutter etter at "vennefesten" noen hus bortenfor startet. Litt forsinket ble det så tyvstart på StHansfeiring til langt på natt - og på natta redigerte jeg ytterligere noen bilder som jeg la ut på Picasa (klikk på bildet nedenfor for å se bildene).

Nordmarka Skogsmaraton 18. juni 2011

I morgen MÅ jeg rekke å lage PM/info til deltagerne i Kristins Runde (lørdag 25.juni) - og jaggu er det ikke Familiemesterskap i orientering også hvor jeg må GÅ i stedet for å løpe, det siste blir ikke akkurat heftig - men det blir en travel dag og kveld som innledning på en ny svært travel uke.

Ingen kommentarer: