torsdag 4. mars 2010

12 travle dager nesten uten trening

Etter Grenaderløpet på ski har jeg hatt en travel til både på jobb og privat. Dermed har treningsarbeidet bestått av korte sykkeløkter på trimsykkelen i treningsromme; 12 dager med totalt 204 km sykkel + 5 km (!)løping på mølla.

Det har i tillegg blitt masse !!!! sjauing i forbindelse med Ole's flytting, inklusive en hel del timer snømåking. Dette har resultert i at hælen er blitt vondere igjen - men nå får jeg kanskje tid til å ta hensyn til hælen igjen.

Må si jeg er skeptisk til den kommende løpssesongen.... men velger å være optimist med tanke på årets tre viktigste begivenheter (100 miles i april, 150 miles i august og NYCM i november).

Det har blitt mange halvtimes og 1-times treningsøkter i det siste, men faktum er altså at jeg har trent hver dag hittil i 2010. Mengden er også 25% mer enn på samme tid i fjor, men veldig lite (!) er løping.

I morgen reiser jeg på guttetur på Nordseter - et årlig opplegg der jeg gjerne legger inn 100 km+ på ski. Gleder meg både til samvær med de andre gutta fra Fenstad samt til flotte treningsøkter, og til det varslede "påskeværet".

Ingen kommentarer: